A la localitat de Centelles, (Osona) s' ha cel•lebrat la fase final de billar a la Banda en la categoría de 2B.
Arribaven el 7 millors jugadors del moment, juntament amb el jugador local Josep Ant. Bastida.
A la fase de grups de dissabte, en el grup A, aconseguien avançar cap a les semifinals Juan José Soriano i l' Antoni Sendra. En el grup B, Albert Gil i Carlos Sogués feien el mateix i es plantaven a les mateixes. En aquest grup prenia part el local Bastida, que tot i guanyar una partida es quedava a les portes d' arribar dels quatre primers.
Ja al Diumenge, els dos principals favorits queien, primer Sendra eliminava a Gil (60-40) i seguidament Sogués deixava fora a Soriano, (57-37).
La final entre Sendra i Sogués començava amb una bona sortida del primer que dominava (9-24), peró Sogués es recuperava i pasava a dominar un encontre que el tancaria 60-39 al seu favor.
Josep Paré, alcalde de la Vila juntament amb el president de l' entitat, Xavier Díez coinciden amb la bona organització d' aquesta final amb bones actuacions arbitrals i esmentaven també el bon moment que pasa el club tant a nivell social com esportiu.