La Secció de Billar del Foment C. i A. va retre un homenatge, el passats dies 12 i 13 de setembre, al seu responsable l’Antoni Maymó, amb motiu de complir 50 anys de dedicació al capdavant de la mateixa.
Es va organitzar un Torneig de Billar a la modalitat de Tres Bandes, amb la participació de vuit significats jugadors catalans: Xavier Minguell, Xavier Yeste, Joan J. Pineda, Jordi Limones, Miquel Casademunt, Joan Bouterín, Marc Maymó i Narcís de la Rosa. Aquests dos últims jugadors sortits de la pedrera local.
Es van repartir els jugadors en dos grups de quatre, classificant els dos primers de cada grup. En el grup A van obtenir la classificació X. Minguell i J.Limones mentre que el grup B es classificaven X.Yeste i N. de la Rosa.
A semifinals X. Yeste s’imposava a J. Limones per el resultat de 40 a 30 amb 44 entrades. En altre semifinal, en la millor partida del Torneig, N. de la Rosa guanyava a X. Minguell per el resultat de 40 a 35 amb 23 entrades.
La final va ser una continuació del nivell de joc exhibit per N. de la Rosa a la partida anterior, i en una demostració de seguretat i confiança guanya per el resultat de 40 a 17 amb 27 entrades a X. Yeste, proclamant-se guanyador del Torneig.
Es realitza, per part del responsable de la Secció, la entrega del trofeu de campió a N. de la Rosa, així com també una safata personalitzada a cada jugador com a recordatori de la seva participació.
Seguidament la conductora de l’acte, Silvia Artés, dóna la benvinguda als assistents i explica la trajectòria de l’homenatjat al llarg d’aquests 50 anys, ja sigui amb la faceta de jugador, com la de dirigent, així com la seva implicació al Foment C. I A. formant part en dues ocasions de la Junta Directiva de la Societat.
El moment més emotiu es produeix quant, en nom dels components de la Secció de Billar, el seu fill Marc, acompanyat de la seva neta Berta, li fan entrega d’una placa commemorativa.
A continuació fan la seva intervenció Joan Arús, President del Foment C.i A., Josep Ramón Molina, President de la Federació Catalana de Billar i Anton Pedrola en representació del Ajuntament de Molins de Rei, fent-li lliurament de diferents recordatoris. També li lliura una placa en Jaume Vila, President del Club Billar Llinars.
Tanca l’acte Antoni Maymó que en unes sentides paraules vol compartir aquest homenatge amb la seva esposa i el seu pare, agraint a tots els companys que han ajudat a tirar endavant la secció i a tots els presents per regalar-li aquest dia tan especial.
Fotos de l'esdeveniment en galeria fotogràfica
© 2014 Federació Catalana de Billar - Rambla Guipúscoa, 23-25, 3er A 08018 Barcelona - Tel. 93 453 53 10 - fcbillar@fcbillar.cat
NIF - Q - 5855025 - B Política de privacitat - Avís legal - Política de cookies
Registre a la Direcció General de l'Esport de la Generalitat Nº 32 de 26 d'abril de 1983
Inscripció al Govern Civil de Barcelona en data 08 de juny de 1927, foli 86, nº 13.108 amb el nom de Federación Catalana de Aficionados al Billar
Desenvolupat per Trescomatres